Norger Zwem & Polo Club

Mede mogelijk gemaakt door:

© Dirk Duijn Powered by:  de Zwerfsteen

Informatie

De training in het Molenduinbad te Norg wordt in meerdere groepen gegeven zodat er voldoende aandacht is voor elke deelnemer.

Keuze uit één, twee of drie trainingen per week op de maandag-, dinsdag- of de woensdagavond.

Op de woensdagavond wordt in een deel van het bad waterpolo training gegeven,het is ook mogelijk om hieraan mee te doen.Tijdens schoolvakanties van gemeente Noordenveld zijn er geen trainingen.

De trainingstijden zijn van 18.45 tot 19.30 uur.

(Nog) niet-leden zijn altijd van harte welkom tijdens een training om geheel vrijblijvend een kijkje te nemen en/of een paar keer gratis mee te trainen. Heb je belangstelling, stuur een mailtje naar het mailadres: voorzitter @ zwemclubnorg.nl (zonder de spaties)

Jeugd

Kinderen (met minimaal zwemdiploma B) worden in een enthousiaste sfeer warm gemaakt voor de zwemsport. Zij leren de zwemslagen beter en leren snorkels en zwemvliezen te gebruiken. Door regelmatig spelvormen in het zwembad te beoefenen groeit het enthousiasme, de zwemvaardigheid en het zelfvertrouwen.

Volwassenen

Volwassenen werken aan hun conditie en zwemtechniek. Niet alleen baantjes trekken, maar gevarieerde trainingen. Het voordeel van zwemmen is dat het hele lichtaam geoefend wordt, terwijl de kans op blessures nihil is. Ouders/volwassenen trainen gelijktijdig met (hun) kinderen, elk in een eigen groep.

Recreatief Waterpolo

Naast het zwemmen is er ook gelegenheid om mee te doen aan waterpolotraining op woensdagavond. Kinderen en volwassenen oefenen de werp- en vangtechnieken, krijgen speluitleg en werken ongemerkt aan een betere conditie. De training wordt afgesloten met een wedstrijdje waarin de geleerde technieken toegepast worden.

Contributie 2023

Download hier het inschrijfformulier voor nieuwe leden. Contributie is bij 1x per week trainen: 15,-- per maand, 2x per week: 22,-- en bij 3x per week trainen: 25,-- per maand.

Inschrijfgeld nieuwe leden 6,-- Inning van de contributie geschiedt d.m.v. automatische incasso per kwartaal.

Opzegging: schriftelijk voor 1 juni of voor 1 december van het lopende jaar. De opzegging gaat dan in op 1 juli of 1 januari.